6 Nisan 2015 Pazartesi

AMWAY BEAUTYCYCLE TOPRAK SERİSİ

                                         
                                             AMWAY BEAUTYCYCLE TOPRAK SERISI

Merhabalar.. ilk kozmetik yazımla karşınızdayım :) size yeni kullanmaya başladığım bir üründen bahsetmek istiyorum: Amway Beautycycle Toprak serisi.
Amway'i bir çoğunuz duymuşsunuzdur. Bir aralar yıldızı parlayan dermokozmetik markalardan biri. Seriden kısaca bahsedecek olursam: Toprak serisi karma ciltler için tasarlanmış, gece ve gündüz kremi, temizleyici ve tonikten oluşuyor.
 Ben toprak serisinin arkadaş tavsiyesi üzerine sadece toniğini aldım. Memnun kaldım mı diğer ürünleri alır mıyım ?
Bende toniği herkes gibi makyajı mı temizledikten sonra ve makyaj yapmadan önce uyguluyorum.  Lakin serinin suçu mudur bilmem ben pek memnun kalmadım. Paraben içermediğini iddia etsede kendileri paraben ve alkol içeriyor.  Bu sebepten 2-0 zaten mağlup. Ayrıca ben yüzüme uyguladığımda herhangi bir temizlik hissetmemekle birlikte minik bir yanma hissediyorum. Cildimin çok çok hassas olmamasına rağmen. Yine de kullanıp gerçekten etkili sonuçlar aldığını söyleyenler var. Bende bundan etkilenerek birde gündüz kremini denemek istiyorum ama emin olamıyorum.
Serinin toplam fiyatı 89 lira. Sadece tonik ise 18 lira.
Bolbol Öpücükler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder